Pakiet korzyści SHOEI - Wyłącznie u Autoryzowanych Dealerów!

 

Kupując kaski w autoryzowanych przez Shoei Polska punktach sprzedaży, zyskujesz pewność o nowości i oryginalności kasku, co bezpośrednio przekłada się na bezpieczeństwo użytkowania. Ponadto, uzyskujesz prawo do korzystania z pakietu korzyści, w skład którego wchodzą:

I. Możliwość korzystania z systemu serwisowego Door2Door.

Posiadając zarejestrowaną kartę gwarancyjną lub dokument zakupu w autoryzowanej sieci SHOEI, możesz oddać nam do serwisu swój kask nie ponosząc przy tym żadnych kosztów, a nawet nie wychodząc z domu!!!

 

 

  1. Przez 5 lat od daty zakupu kasku, lub 7 lat od daty produkcji, masz prawo skorzystać z systemu serwisowego SHOEI Door2Door:

    krok 1 - wypełnij formularz online,

    krok 2 - czekaj na kontakt, w ciągu trzech dni skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia terminu serwisu,

    krok 3 - wyślemy do Ciebie kuriera po Twój kask,

    krok 4 - jeśli takie jest Twoje życzenie, dostarczymy Ci kask zastępczy na czas wykonywania serwisu*,

    krok 5 - po wykonanym specjalistycznym serwisie, kask za pośrednictwem kuriera wróci do Ciebie, a kask zastępczy do nas.

    Całą procedurę serwisową będziesz mógł śledzić za pośrednictwem strony www, do której link otrzymasz w mailu potwierdzajacym zgłoszenie.

  2. W skład bezpłatnego serwisu wchodzi:  
    • sprawdzenie ogólnego stanu kasku,
    • sprawdzenie pracy mechanizmów i blokady wizjera,
    • ustawienie przylgni wizjera do kasku,
    • sprawdzenie działania pracujących mechanizmów wentylacji,
    • czyszczenie wlotów i wylotów powietrza, lub ich wymiana,
    • konserwacja wszystkich uszczelek i elementów gumowych z zastosowaniem specjalistycznego silikonu używanego w fabrykach w Japonii,
    • wymiana zużytych i/lub uszkodzonych elementów kasku (w ramach dostępności części w magazynie serwisowym),
    • sprawdzenie stanu wyściółki wewnętrznej,
    • czyszczenie kasku wraz z czyszczeniem wnętrza,
    • pranie wyściółki wewnętrznej z zastosowaniem specjalistycznych detergentów.

  3. Średnio użytkownik Shoei korzysta z kasku przez 4 do 5 sezonów. Koszt jednorazowego serwisu wynosi od 150 zł do 200 zł. Biorąc udział w akcji serwisowej raz w roku, oszczędzasz nawet od 600 do 1000 zł.

Kaski spoza polskiej sieci dystrybucji nie podlegają naprawom w ramach Pakietu Korzyści!


II. Odzyskaj do 100% wartości kasku w przypadku wypłaty odszkodowania.

  1. Tylko Autoryzowany Dealer i Shoei Polska mają prawo wystawić honorowany przez wszystkie firmy ubezpieczeniowe dokument potwierdzający powypadkowe zniszczenie kasku.

  2. Użytkując produkt nawet kilka lat, na podstawie wydanego oświadczenia, można uzyskać zwrot z ubezpieczenia nawet do 100% ceny kasku.


III. Miej pewność, że kupiony kask jest oryginalny i nieleżakowany.

      

  1. Zakup kasku u Autoryzowanych Dealerów Shoei jest równoznaczny z zakupem produktu nowego i oryginalnego.

  2. Każdy z Dealerów z dokładnością co do dnia, może wskazać kiedy kask został wyprodukowany. Dzięki temu rozwiązaniu masz możliwość sprawdzenia, czy kask od kilku sezonów nie zalegał na sklepowej półce.

IV. Wiedza u źródła


  1. Autoryzowani Dealerzy mają kontakt z Centralą Shoei, co oznacza, że:
  • jako pierwsi mają dostęp do nowości oraz aktualnych stanów magazynowych SHOEI, co bezpośrednio przekłada się na szybkość realizacji zamówień,
  • mają dostęp do profesjonalnych szkoleń technicznych i serwisowych, prowadzonych przez wykwalifikowanych pracowników Centrali SHOEI z Japonii i Niemiec. Każde szkolenie potwierdzone jest odpowiednimi certyfikatami,
  • posiadają wiedzę na temat produkcji i budowy kasków SHOEI, a także procesów fizycznych zachodzących podczas użytkowania kasku,
  • dokładają wszelkich starań, aby odpowiedzieć na wszystkie pytania i rozwiązać każdy problem w jak najkrótszym czasie.

Kupując u tych Dealerów masz pewność otrzymania pełnego pakietu korzyści SHOEI Polska.

UWAGA! Producent kasków SHOEI udziela gwarancji pierwszemu nabywcy nowego kasku na okres pięciu lat od daty zakupu w autoryzowanej sieci, albo siedmiu od daty produkcji, w zależności od tego, który okres upłynie pierwszy. Karta gwarancyjna i pakiet korzyści nie są przechodnie, nie mogą być odsprzedane wraz z kaskiem.


Chcesz dowiedzieć się więcej? Przeczytaj artykuł

Kontakt

Shoei Polska
ul. Pańska 13
05-110 Jabłonna

Uwaga! Nowy numer infolinii serwisowej: 511 222 275

kontakt@shoei-europe.plTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Pracujemy od poniedziałku do piątku
w godzinach 9:00-17:00

Copyrights 2017 by Shoei Polska